Mom233734 biz 2 ay 10 günlük olduk çok şükür 🙏🏻 sabah 8 de kalkar gece kalktığı saatleri yazmıyorum bile :) gün içinde 5 dk 5 dk uyur. Ye memede yada mama da. Elimi ayağımı bağladı. Ne rahat rahat wcye girebiliyorum, ne duşuma… ev desen aldı başını gidiyor. Ben beslenemiyorum ki sütüm gelsin 🤦🏻♀️ Bakalım ne zaman geçecek bu günler 😔