gmzx Doğum yapalı 1sene oldu. Analık parası yatmış fakat ben gidip çekemedim. Zaman aşımı diye birşey varmı? Doğum yapalı çok oldu o parayı alabilir miyim yinede??
Zekimurendebizigorecekmi gmzx Ever alabiliyorsun canım .. zaten beklemede oluyor o parasın onun için başvur hemen PTT ti arayıp öğren detaylarını
Necvaayyldz gmzx ee kime veriyorlar o zaman bu parayı anlamadım be ben başvurmadım 2 aylık bebeğim nasıl başvurabilirsiniz telefondan başvurabilirmiyim
gmzx Powerpuffmom analık parasını sigortalı doğum yapmış her anne alıyor. 300tl dediğin aile ve sosyal bakanlığının her anneye verdiği para. 2çocuk sahibiysen bu 400tl.ilk çocuk için 300tl.
gmzx Necvaayyldz sigortalıysanız doğum öncesi ve doğum sonrası raporlarını sgk ya bildirsiyseniz halkınıza düşen parayı yatırırıyorlar
gmzx Cookanne aile sosyal il müdürlüğüne gidip ilk çocuk sahibiyim diyorsunuz ve form veriyorlar bebeğinizin sağ oldugunda dair bilgileri dolduruyorsunuz tc gibi. Sonra 2ay sonra ptt ye yaptırıyorlar. Henüz benim 1ay oldu başvuralı