HaticeY Bebeğimin süt alerjisi olduğunu öğrendim. Doğduğundan beri ağlayan huzursuz bir bebek 5 ay doldu daha öyle ağlıyor ne oyun oynayabiliyorum ne doğru düzgün güldürebiliyorum benden başkasında asla durmaz bende işte şekilden çekile giriyorum dursun diye. Alerjiden mi böyle düzelecek mi bu bebek
Selinto HaticeY bize önce kolik dediler sonra süt alerjsi ama. Bebeğim 5 aylıkken hala katılarak ağlardı en sonunda idrar yolu enf.çıktı muhakkak ona baktırın antibiyotktem sonra ağlamadı bidaha öyle
sanikosan HaticeY alerji mamasına geçince veya emiyorsa diyete başlanınca azalıyor o psikopatlıklar ama.
Dzehra HaticeY çok dikkatli olun diyet konusunda. Rezene felan içiyorsanız süt için bazı rezene çaylarının icin de laktoz bulunuyor dikkat edin. Daha 3 gün olmuş bir hafta bi geçsin toparlayacaktır
HaticeY Deletedmom324 yok canım onca şey yaşadık anlamadılar benim aklıma geldi ama egzamasını felan kortizonla geçirince erteledim bi de annemler hep bebeğin yapısı böyle huysuz olacak felan dediler. Keşke gidip aylar önce yaptırsaydım testi
HaticeY Selinto ya kaka tahlili yapıldı ama idrar yapılmadı onu da isteyeyim bi bakalım teşekkür ederim bilgilendirdiğin için sebebi bulunsa da azcık ağlamasa rahatlasa oğluşum
HaticeY sanikosan 3 gün bitti diyet yapıyorum fakat daha değişme olmadı 3 haftaya anca olur diyorlar bakalım inşallah geçsin de 3 haftda geçsin