Evlatkokusumis canım benim oğlum da 16 aylık adını seslendigim de bazen bakıyor bazen bakmıyor Bir ay öncesine kadar bir sürü şey söylüyor du bu ay daha az konuşuyor ve aşırı TV bağımlısı oldu bu ay izletmiyorum kesinlikle ama akşam babası açtığında bir güzel dalıp izliyor ve futbol reklamı falan gordumu hemen gol diyor bende korktum çok bir uzmana sordum oda bana biz otizm belirtisi olarak çok farklı şeyler istiyoruz dedi içe kapaniklik göz teması kırmamak Kendi kendine sallanma Vs. Demişti bizlerde çok pinpirikliyiz bu konuda