deryatoprak Bn normal dogum la dogum yaptım ama önceden 2 fıtık bir kayma vardı şimdi coştu fıtık lar 11 ay oldu dogu m edeli 1 gün iyi olmadım iğne vurulmadıgım gunler ve, benım bebe kucakta sallanarak, uyuyor bu sebepten boyun fıtıgı da Olustu dr um bna bel fıtıgı olan kısılerde boyun fıtıgı olma olasılığı daha yüksek demişti uyuyamyrm suan boynumdan dikkat edin sizde kendinize fena bisy