ilknurcelik canım bugun takdırdım çatı muayenesi yapılır gibi çatala çıkıyorsun bir aletle rahmi açıyorlar ölçüm yapıp ona göre takma işlemi gerçekleşiyor ağrı sızı yapmıyor takılırken
Takıldıkdan sonra adet ağrısı gibi bir ağrı oluyor sadece
Şuandada süre gelen bir adet ağrısı gibi ağrım var
Normal mi bilmiyorum şuan geçmediği için normaldir diyemiyorum
Tek korkum adetleriminde ağrılı olması artık umarım olmaz ve bu ağrımda geçer