Kaderkurtbeyy 1 haftalık bebeğim var , uyurken sesler çıkarıyor nefes alıyor derin bi şekilde uyanıcak sanıyorum bakıyorum sesi kesiliyor bu sesleri çıkarması normal mi uyurken yaşayan var mı ?
mervecoskun Kaderkurtbeyy benim oğlumda öyleydi bir süre sonra geçti ve doktoru normal olduğunu söylemişti
Melindaninannesi Kaderkurtbeyy gayet normal bir durum. Hatta ben “bebekler gibi uyudum ” sözünün ne kadar yanlış olduğunu anladım bebeğim olduktan sonra. 🙈 Uyanık gibi ses çıkarıyorlar nerdeyse 😇
Mom233734 Kaderkurtbeyy aynen bizde 50 günlüğüz sayıklıyarak uyuyor. İlk günler benimde garibime gidiyodu sürekli kalkıp bakıyordum. Ama artık alıştım. Ağlayana kadar gitmiyorum
Esrayd Kaderkurtbeyy ayy benim kızım da 15 günlük aynısı bizde de var uyanacak sanıyorum bakıyorum çıkarttığı seslerden sonra uyumaya devam ediyor. Yarın doktor kontrolümüz var sormayı düşünüyorum