Merhaba hanımlar 3 aylık bebeğim daha önce kalabalık orurmalara falan kayıldığımızda bir şeyi yoktu ama son iki haftadır bir yere oturmaya gitsek (aile oturması Kayınvalide gelinler çocuklar vs) bebeğime birşey oluyo daha içeriye girer girmez görünce herkesi ağlamaya başlıyor ama normal bi ağlama değil canı yanmış gibi ağlamaktan morarıyor resmen ve imkanı yok sakinleşmiyor,😞 tabi herkes suçu bana atıyo sessiz büyümüş kimseyi fazla görmemiş alışmamış falan 😞😞 bu durumu yaşan varmı benim gibi, çok üzülüyorum😞 malum hastalık dönemi fazla bir yere çıkmadım evde oturdum ilgilendim bebeğimle kimse gelmedi fazla, bende dışarıya çıkmadım, bu yüzdenmi bu şekilde 😞