Mero06 daha önce bende böyle bir post açmıştım :) o kadar uyksuuz günler geçti ki şaşırmıştım , sonra geceleri loş bir odada uyutmaya başladım gece beslenme için uyandığında mama yiyip uyumaya devam etmeye başladı , gündüzleri herhangi bir yerde uyuttum , bir sorun olmadı açıkçası şu an hala aynı düzen devam ediyor ,biz 5 ay olduk hala uyanıklık süresi en fazla 2 saat yine de doktorunuza danışın tabiki