Arkadaşlar bebeğim kendiliğinden emzik emmeyi bıraktı 8 aylığız. Ama dakika başı beni emiyor gece defalarca kalkıp emmek istiyorum emzik gibi vermeyince çok ağlıyor ama artık emmekten göğüslerim yara oldu tamam normal emsin ama emzik yerine kullanmasını ne yapmalıyım sizce defalarca emzik verdim ana hic birini istemiyor önceden emiyordu emzik. Gerçi cok iyi bir şey değil emziği bırakmasına sevindim ama beni emzik gibi kullanmasına ne yapmalıyım yardım edin lütfen