srmnak bende çok üşüyorum yapım böyle ellerim ayaklarım hiç ısınmaz kışın hatta eşim diyor kızımızda bu konudan dolayı sana çekmiş diye 😅 dediğim gibi sırtı göğsü iyiyse sıkıntı olmaz ben böyle biliyorum.. tabi daha bilgili anneler görüp cevap verirler size