2 gündür sadece sıvı alıyor mama süt meyve suyu. Katı ağzına sürmüyor. Dişten dolayı olduğunu düşünüyorum ama çom üzülüyorum. Resmen yediğimizde yemek istiyor ama ı ııh diyor uzatınca çorba bile içmiyor. Böyle olan bevişler var mı neler yaptınız nasıl geçti. Zaten kilosu yok zayıflayavak diye çok korkuyorum