Edanurdg evet canım öyle yapıyoruz ilk. Sonra basarsa eşim bırakıyor. Ben durduğu kadar öyle tutuyorum. Bir iki dakika oluyor zaten. Bazen de bastırıp yüzü koltuğa dönük şekilde arkadan destekleyerek tutuyorum. Bu aralar koltuğun üzerine kumanda vs koyuyorum. Öyle daha uzun duruyor artık, onlara ulaşmaya çalışıyor. Tabi benim eller poposun da, bastırıyorum. Asıl bu işi annem daja güzel yapıyor, bastırıyoruz. Annem arkasın da kendi ayakları ile onun ayaklarını ittirerek adım attırmaya çalışıyor. Atmıyor tabi, annem de ittirerek sürüklüyor ayaklarını
Doktor erken doğduğu içinde olabilir dedi ama benim ilk oğlum 34.hafta da doğdu. Sorun yaşamadık. Bu minnoş 36 da doğdu