Arkadaşlar merhaba benim bebeğim doğduğundan beridir kusuyor doktorumuz reflü dedi tama dedik hemen thickener verdi kullandık kabız oldu yine uzun araştırmalar sonunda evolvia ar başladık ilk başlarda bir kesti kusmasını sonra yine devam şuan 5 aylık ve hala kusuyoruz hemde yoğun şekilde ben artık ne yapacağımı şaşırdım vallahi gaviscon baslayım diyorum ama araştırıyorum çoğu kişide etki etmemiş bebelac gold ar alyim dedim kabızdan korkuyorum nolur bana yardım edin bu kusma aştı kendini çünkü?