Kader_ruya Kızım 3 aylık 10 gündür kakasını yapmıyor daha önce doktora götürdüm normal dedi ama içim hiç rahat değil hep böyle 12 günü buluyor zeytin yağı da içirdim poposuna da değdirdim ama yok böyle olan varmı yada önerisi olan
CigdeminMevasi Kader_ruya kendisini sıkıp ıkınmıyorsa normal kabul ediliyor bir iki gün dha gözlemleyip zeytinyağı vermye devam edin bnce sonrasında hala yapmazsa mutlaka bi doktora sorun
lilosbebek Kader_ruya karnına masaj yapabilirsiniz videodan bakıp bebe yağıyla yapmıştım ben işe yaradı
Minik_kuzucuk_ Kader_ruya sadece anne sütü alan bebeklerde normal ama mama vs alıyorsa bence bi doktora sorun. Yeğenim biraz daha büyüktü geçmeyen kabızlık sorunu vardı bi kaç yardımla yapıyordu doktora gidince doktor bağırsak düğümlenmesi ihtimaline karşı ultrason istemişti ama çok şükür sorun yokmuş. Yani gözlemleyin durum devam ederse başka doktora götürün
Senemmm11 Kader_ruya kendi rahatsızlığı yoksa yani yapamıyor diye huzursuz değilse ağlamıyorsa vs müdahele etmeyin. Poposuna hiç müdahele etmeyin çünkü bir süre sonra bağırsak tembelliğine neden olduğu için bağırsakları bi uyarı bekliyor ve uyarı olmadan kakasını yapmaz bebeğin. Karnına zeytinyağı ile masaj yap 1-2 çay kaşığıda ona içir ama masaj çok etkili olur YouTube’da falan videoları var
CigdeminMevasi Kader_ruya zeytinyağıyla karnına masaj yapabilrsn birde poposuna çok sürme yağ uyaran verdkçe kndisi yapmayı bırakp hep bi uyaran beklerlermiş bende bazn etrafına sürüp bırakıyorm