Biberonu hayatınızdan bırakın demek zorundayım çünkü ne yerseniz yiyin ne yaparsanız yapın hiç bir zaman göğsünüzden biberon gibi hızlı ve dolu dolu süt gelmeyecek, göğüsleri taş gibi bir annenin bile biberon kadar çok gelmez, mamayı şırınga ile verebilirseniz daha iyi olur aslında