Melo1906 Arkadaşlar uykuya çözüm bulan varmı yaaa bugün temelli gece dörtten beri uyumadı hala uyumadı öyle bakıyor ben yorgunum ne yapsam uyuyamadım banyo da yaptırdım yok yok yokkk
Ballokmalarim Melo1906 malesef bizde hep oyleyiz gece enerken 4 de uyuyoruz ve en uzun uykusu 3 saat gunduz toplam gece 4 kadar yarim saat uyumuyor
Ballokmalarim Melo1906 gazi var dedik kemer aldik kiraz cekirdekli biraz iyi geliyor ama genede huysuz bir bebegim var ve 5 yasindada kizim var