Hlal Devam sütünü bırakmak istiyorum,sütümde çok az ve çok isiriyo emziremiyorm yemekde çok az yiyor ,inek sütü versem kansızlık yapar diyolar sizler neelr yapiyosunz arkadaşlar
Sadiyealp Hlal yaklasık 3 aydır falan veriyorum 16 aylık bi skntı olmadı devam sütü kullanıyordum direk süt olark vermiyorum pirinç unu veya nişastayla biberon maması yapıyorum artık devam sütünü sbha karsı 1 kez veriyorum hemen hemn bıraktık sayılır
Busuu Hlal vala kizim 18 aylii ara ara alissin diye veriyorm cook asiri fazla icmedgi surece yapmaz kansizlik
Annebal Bende sizin gibiyim sutum yok denecek kdr az ama cocugum cok guzel yemek yer gecede yetmedigi icin 2-3sefer mama veririz.. 1 hafta sonra 1 yasina gircek doktorumuz inek sütünü sulandirip verebilirsnz dedi direk vermeyin dedi bizde ole yapcaz
Ra24 Annebal benimde ikizlerim bit hafta sonra 1 yaşına girecek acaba ne kadar süte ne kadar su katıyorsunuz
Annebal Ra24 canim biz daha 1 yasina girmedigimiz icin baslamadik ölcü konusunda bse solemedi doktor ama vercegim zaman tekrar sorcam