Merhabalar,
Oğluma ilk olarak Philips avent emzik vermiştim iki ay onu kullandık sonra ben sırf merakımdan bibs emzik aldım benim bebiş onu da şak diye tuttu bir aydir bibs kullanıyoruz ama bu marka emziğin ayda bı yenisini almak gerekmiş diye duydum kauçuk olduğu için. Bu konuda bilgisi olan var mı?