iki_prenses_annesi201 Hanımlar benim 3-4 gündür bel ağrım var arada sezeryan yerimde ağırıyor ama genelde belim.. Acaba bele vurdukları iğneden olabilir mi?
Denizpoyrazz iki_prenses_annesi201 aynen canım o iğneden. Kesinlikle ayaklarını sıcak tut. Ben hiç dikkat etmiyordum ayağımda asla çorap göremezsin. 1 gece boyunca çektim o ağrıyı ne oturabildim ne kalkabildim. Simdi cift çorap arti terlik giyiyorum.
yaseminyaren iki_prenses_annesi201 Evet ya benim ya igne yerim agriyor sırtıma agri vuruyor ve sag taraf kemigimde bi agri olustu dogumdan snra hala ağrıyor. Bu arada fıtık da var bende🙄
Rukiyecavusooglu Üşüttüyseniz olabiliyor bende bugün banyo balkon yıkadım belim dikiş yerlerim ağrıyor sıcak tutmak lazım demekki
iki_prenses_annesi201 Rukiyecavusooglu olblr cnm mutfk soğuk oluypr ister istmz fazla vakit geçiriyrm orda belki de soğuktn. Çnki bu kış geldi geleli böle olmya bşldm
iki_prenses_annesi201 Denizpoyrazz bn 2 çorap bi ev botu giyiyorum gene soğuk alıyor cnm.. Az kaldı botla dolşcm evde 😀
iki_prenses_annesi201 yaseminyaren baya kötüymş sennki… Bnde kalça kemğnde de oluyo ağrı arada.. Hamilykm çok ağrrdı
kydngr 4ay 4 gün oldu genel anestezi ile doğum yapalı. 1 haftada acım çok çok hafiflemişti. 2 haftada iyileştim sayılır. Şuanda da çok şükür sorun yaşamıyorum. Sadece kesinin üzerinde uyuşukluk devam ediyor sanki. Onun dışında ağrı sızı yok çok şükür. cinara
Hatice2626 İğneden midir bilmiyorum ama ben genel anestezi oldum. Öncesinde 25 saat sancı cekmiştim. Düşün yani çıplak çıplak 25 saat durmuştum. Doğumdan sonra cok belime sırtıma agrı girdi doğumda üsütmüştüm heralde ondan
iki_prenses_annesi201 Hatice2626 çok zor olmş snnki 😑 Bnde norml doğumn sancsnı çektim malsf 1 bucuk gün açılmam olmmştı direk sezryn olmştm
Muhasebeciana iki_prenses_annesi201 benim bel ağrisi degilde sirt agrisi oldu 4 ay olcak 4 gun sonra dogumdan sonra cok sirt agrim oldu ya hatta esime diyorum sirtimi kütlet tutuyo kollarimdan sirtimi cektiriyo anam cok rahatliyorum ozaman 😁 yanlis birsey kütletmek ama inanki o an acaip rahatliyorum ya herhalde belddn vurduklari igne yuzunden bunlar off off
Mom0982 iki_prenses_annesi201 geçen böle bi post açtım.kesinlikle sıcak bakacaksınız kendinize.kaç gündür dikkat ediyorum belim biraz iyi.iğneden oldu zaten 🥲
patilianne iki_prenses_annesi201 sanmıyorum emzirmekten bebeği taşımaktan oluyor bence normal doğum yapanlarda bel ağrısından şikayetçi çünkü
iki_prenses_annesi201 patilianne ben şuan emzirmiyorm fazla cnm mama emiyor bnm kızım elmden geldkçe emziriyorm bir stres yaptm snrm aütüm azldı.. Gerçi nrmlde pek sütüm olmuyordu 😔😔 ve evdeyiz pek çıkmyrz kucgmda olmuyor pek bel ağrımdn fazla alamıyrm 😔
Bugramurat17 iki_prenses_annesi201 evet canım ondandr ben 4 ay oldu sezeryan olalı ara ara agrılarım oluyor 😔
iki_prenses_annesi201 Bugramurat17 ya öle mi.. Belki havalarda soğudu ondnda oolblr diyrm ama bilemedm
yaseminyaren iki_prenses_annesi201 Cok kotu fıtık olduğu için sezeryan oldum zaten mecburiydi benimki . 3 kere de o igne belime girdi 🙁 Kötü yani agrisi Allah sabır versin sezeryan olan herkese