Eceminannesii Hanımlar iyi akşamlar kızım 2 yaşında oğlumda 2 aylık, yazın rahatça dışarı çıkabilmek için ikiz baston Bebek Arabası almayı düşünüyorum. Aranızda kullananlar varmı , rahat sürülebilir mi? Almalı mıyım?