Seda34 Eczacı bi arkadaşımın kizida aynıymış o önerdi bende doktorumuza sordum öle kullandım şuan 5,5 aylik nolur nolmaz diye hala kullanıyorum ama az veriyorum normalde 5 ml 3 kere veriyorsun günde ben bir kez 2 yada duruma göre 4 ml veriyorum yetiyo bizimkine doktor zararsız verebilirsin dedi biraz pahalı ama değer bu arada bu ilacın iki formu var gece ve gündüz için olanı ben her ikisininde alicaktim bana gece olanının numunesini verdi deniyim diye iyi gelince gece olanını (night time) kullandık gunduzede gerek kalmadı etki edince fakat gündüz içinde hala sabahları maflor veriyorum umarım seninde işine yarar ben resmen 3.5 ay annemde yasadim