Aryasmomm Kizlar bebegim 2 aylik olucak yesil kaka yapmaya basladi dunden beri ici salyali gibi doktora gtrdum aile hekimine bu saatte doktor filan yokmus ben anlamam cocuk doktoruna goturun simdilik bisey yok dedi bende telas ettim acaba bisey olurmu basina gelen oldumu😣 ve uyku duzeni de bozuldu
premses_annesi Aryasmomm yedıklerınden kaynaklanıyo benım kızımdada aynısı olmustu kakanın dısında usutmesıne dair baska bır belırtı varmı
Nisanur Bizde de bi ara oldu internetten araştırdığımdaysa annenim yediklerinden kaynaklı olabilir diyordu ve onun öncesinden ısırgan çayını biraz fazla içmiştim sonra azalttım oğlumda düzeldi
Aryasmomm premses_annesi normalde kizim surekli uyur o kakayi yaptigindan beri uyumuyo surekli agliyo sanki oksuruyo gibi geldi bana
SukranUras Aryasmomm o sıra yaptırmadık 5 7 güne kadar kendiliğinden geçer dedi sonrasında yaptırdık bi sıkıntı yaşamadık şükür
Ipekk Aryasmomm kızım amip olmuştu öyleydi kakası ama ateş olmuştu ondan sordum. Takip edin yinede. Ama anne sütü alıyorsa sadece bazen öyle olabilir diyorlar
Yeliz Aryasmomm yeşil mukuslu kaka alerji belirtisidir. Değişik birşeyler yediyseniz bebeğe alerji yapmış olabilir.