Kızlar hamıle kaldıgım kiloya donmustum hatta daha da düşmüştüm bu karantina günleri şişirdi yine beni😢Kararlıyım yarın dıyete baslıyorum,hedefim 10 kilo!Emzırmedıgım ıcım biraz ağır diyetler deneyeceğim ilk olarak Nilay Keçeci’nin kabak detoksuyla baslıyorummm sonra haslanmıs patates yogurt dıyeti yapacagım toplamda 6 gün 3’er gün olmak kaydıyla.Bakalım bir haftada insin şu ödemler sonra daha hafif dıyetlerle devam.Var mı arkamdan gelen birbirimizi motive edelim🥳🥰