Benim bebeğimde hiç kusmadı 7 buçuk aylık, hiç salyası da akmadı 4 diş çıkardı üstelik. Her bebek ayni değil. Bence bizler şanslıyız hatta. Burada dikkat etmen gereken nokta bebeğinin doyduğundan emin olman. Eğer doyuyor eminim diyorsan sorun etme boşuna.