Sevo97 dediğinizin fazlası olayların olduğu bir akşam geçirdim. Sabah 9 da uyandı ve akşam 10 a geliyordu uyudu. Normalde öğlen uyumayınca akşam 7 8 arası uyur ama yok Uyumadı. Uğur böceği peluşu var onu istedi. Normalde unutuyorum ve her defasında salona gidip almak zorunda kalıyoruz ya da babası getiriyor, kızıma da eğlence çıkıyor. Ama bu sefer sevdiği ne kadar peluş varsa önceden aldım odaya. Her istediğini anında verdim, baktı ki işin içinden çıkamayacak bu sefer de yatağın ortasında kendisini kusma derecesine getirene kadar kitap okuyalım mıııı diye ağlamaya başladı. Abartısız 19.30 dan 21.30 a kadar ağladı. Ki salona gittik, istediğini yapıyorum. Kitapları önünde ama o kitap okuyalım mııı diye ağlıyor ve odadan kaçıyor. Düşüp canını acıtacak diye istemsiz gel kız buraya diye bağırdım tabi daha çok ağlamaya başladı. Kucağıma almaya çalışıyorum kendini yerlere atıyor. 1 defa kayıp düştü, 1 defa da kucağıma almaya çalışırken başını tv ünitesine vurdu. Hayır travma olacak bu yaşadıkları ona yanarım. Mesela şu an ağlamaya başladı yine..