Asenana 2 aylık bebegim dün ve bugün nerdeyse her emmeden sonra bi ağız dolusu kusuyor ve parçacıklı kesik süt gibi yani? Havalar da soğudu ev 22 24 derece arası hep acaba üşüttü mu?
TgbasultAn Asenana karnını ayaklarını sıcak tutun. Böyle üşüttüğünü düşündügünz zamanlar sıcak suya sokun karnına kadar
Sevilayy_1 Asenana 22 ile 24 arasında sıcaklık çok farkediyo ben 22 dereceyi görünce üstüne hemen bi yelek giydiriyorum ama 24 derecede içine kısa kollu bi zıbın üstüne pijama takımı yeterli evinizi bi dereceye sabitleyin öyle kalsın 22 ise ona uygun giydirin 24 se ona uygun giydirin sıcak olup terlemeside hasta eder
SeverusSnape Asenana emziriyorsanız sütten bile alır soğuğu, ev sıcaklığınız ideal aslında. Siz kendinizi de üşütmemeye dikkat edin. İlerlemeden doktora gösterirseniz kısa sürede geçecektir. Sıkmayın canınızı, bende çok yaşadım bu durumu 🙏☺️
Ege5159 Benim bebeğimde kusuyor bugün emmenin hemen ardından daha kaldırmadan komple kustu evet balgamsi yapısı vardı demek üşütmüş mu
Asenana SeverusSnape evet sadece emiyor inşallah ilerlemeden geçer ilk bebeğim her şeyden korkuyorum teşekkür ederim🙏
Asenana TgbasultAn dün yıkandı hava çok soğuk olduğu için çok yıkamak istemiyorum. Birde sabahtan beri elektriği kesiyorlar oturduğum yerde 😒 sürekli ev soğuyo
Asenana Doktorum kusma normale göre fazla değilse maflor plus damla kullan ama fazlaysa ve huzursuzluğu varsa getir bi kontrol edelim dedi kızlar. Damlayı kullanıp bi denicem geçmezse götürücem . Teşekkür ederim hepinize 🙏
Olric11 Asenana gittik biz reflüden süpelendi mamayı biraz azaltcam haftaya salı çoçuk gastronomisine gidecez