Hazel12 Olmayan bebişler var mı acaba, burda gördüğüm kadarıyla 4. Atak Dönemi korkulu rüya sanırım, bizde 3 aylık olduk stres olmadım değil 😳
hazalmine Aynen biz de 3 aylık olduk korkuyorum valla 😂 herkes 4. Ay geliyor yandın diyor nelerle karşılaşcam diye bekliyorum 😬
Lidya-t Biz hiç etkilenmedik bu atak dönemlerinden. öyle atak dönemi falan da hesaplamıyorum. Hesapladıkça olumsuz düşündükçe negatifliği çağırıyorsunuz. Akışına bırakın her şeyi.
Rknn Hazel12 bu aralar yaşıyoruz sankı canım gece uyanıp uyumuyo bı saat falan.gece geç uyuyo derin dalamiyo bi türlü.
hazalmine Hazel12 henüz yaşamadım ama çok gazlı bebekti. İlk zamanlar çok ağlardı geceleri hiç uyumazdı şimdi şimdi düzelmeye başladı yine aynı durumları yasicaz diye korkuyoruz