Hickimse Bebeğim 3 aylık olacak inşaAllah. Böyle bazen yakasını tutup çekiyo aslında bazen değil çok yapıyo bu normal bir durum mu sizinkiler de yapıyor mu ?
cydcvk Hickimse evet hala yapıyor benimki 7 aylık arada. Sanki yakası onu boğuyomuş gibi. Yeleğine de yapıyor sonra yeleği çekiştirip ağzına sokuyo. Normal yani🥰
Kagansmother 3 Ay 2 gunluguz bazen bi seyleri yakalayıp tutuyor eline ne gelirse yakasi henüz denk gelmedi😅
Hickimse Kagansmother Ya aslında çok normal bir durum biliyorum ama sürekli aynı kolundan ve aynı yeri çekiştiriyo bizim ailede epilepsi var ve bu bir epilepsi alameti salı günü eeg çekileceğiz tertemiz çıkar inşaAllah