Mom55 😂😂😂ayyy çok güldüm "kafayı yedirticekler"kısmına.bacım ben 3 çocuk yaptım.biri 13 yaşında,biri 12 yaşında biride 11 ayına girecek hâlâ aynı şeyleri yaşıyorum kayınvalidem ve annem tarafından.ilk çocuğum olsa vallahi amenna diycem.yinede gönülleri kırılmasın diye he ,hı,öylemi,tamam yaparım deyip kapatıyorum konuyu.soruna gelince 3 şekildede yatmalı.sağa,sola ve düz.bende sık sık pozisyonu değiştirirdim bebeğimin.