asya00 Ezgitpc biz bir ayı yeni devirdik ilk haftalar 10 defa değiştirdiğimi bilirim normal demişti doktorumuz
asya00 Ezgitpc evet doğru . Özellikle emerken yapması çok sağlıklı bi durum demişti hastanede ki ebemiz
Mehmetalininannesi Ezgitpc anladim canım. Peki kakasini yapiyor sorun yok ama ikinio kıpkırmızı oluyo iki gundur nedendir bilmiyorum bilgin var mi
Fbasturk Ezgitpc günde 10 defa kakali bez 5 defa da çişini yapması normal kabul edilir ,doktor demişti bebeğin çiş sayısı günde 4-5 civarı ise doydugu anlamına gelir ,kaka sayısına bakılmaz doydugununu anlamak için