Omerinannesi342 Oğlum haftaya 13 aylık olacak, 8 dişi var. Geçen hafta doktorumuz artık diş fırçası ile başlasın fırçalama denemelerine dedi. Parmak fırçayla fırçalıyorduk normalde ama düzenli değildi. Şimdi gün içinde ben fırçalarken eline verip taklit etmesini sağlayacağım.
Peki diş macununu ne zaman kullanacağız, bilen var mı?