Merhaba hanımlar. Kızım 7 ay 8 günlük. 2-3 gündür iştahı kapalı ek gıda +anne sütü olarak beslenmemiz. Ek gıdada pek buyuk bir sorunumuz yoktu. Şu son günlerde kızım anne sutu ve ek gıdayı istemiyor. Zorlamasam aç kalacak. En sevdigi Trabzon hurması ve muz dahi istemiyor. Böyle donuk donuk dalgın dalgın bakıyor. Canım çok sıkılıyor bu duruma. Normalde kahkahalar atan sevincini heyecanini uzuntusunu net belli eden bir bebekti. Diş desem ağlama ishal ateş vs yok. Ya çok uyuyor mesela 2 saat uyudu uyandi 10 dk sonra tekrar ben uyandirana kadar uyuyor yada hiç uyumuyor nr kadar uğraşsamda uyumuyor. İçim çok daralıyor. Doktoramı götürsem.