Nagisim_51 Merhaba anneler aranızda süt artirici damla kullanan var mi ? Herhangi bi yan etkisi soz konusu mu ?
cileklikahve94 Nagisim_51 Galactago kullandım düzenli kullanımda arttırıyordu bitti yeniden almadım henüz, bi yan etkisini görmedim. Sezaryen olunca sütüm gelmediği için kullanmamı istemişti doktor
Olivki Nagisim_51 galaktago dr tavsıyesıyle kullandım hala emziriyorum 15aylık🧿🙏🏻 Ancak uzun zmndr kullanmıyorum
Nagisim_51 cileklikahve94 sut artirici damlayi birakinca sütun kesilir gbi yorumlar aldim korktum ole birsey oldu mi peki
cileklikahve94 Nagisim_51 Yok olmadı şuan damla kullanmıyorum ama rezene,anason,kimyon tohumu demleyip içiyorum oda yaradı bende baya arttırıyor. 🥰
Hsrtgndz Nagisim_51 yok kuzum şişe bitince tekrar almadım aynı devam etti süt çünkü bol su. İçtim bıraktıktan sonrada yeşillik kuru meyveler bunları bırakmadım hiç hala devam
Hsrtgndz Olivki himm bende ilk başlarda kullanmıştım daha sonra almadım ama şuan da sütüm az nasıl cogalttim sasrdim artik