Dilos01 Adacik13 adetime 2 gün kala bende yumurtlama gördüm gören var mi peki hala olmadım regl 4 gün geçti
kahvekokusuu Adacik13 ben kaldim ama o ay normal adet oldum bir dahaki ay olmayinca anladim hamile olduğumu
17112020 Adacik13 gecikmenin 10 14 gun sonra sanirim hatrlamiyrm..ha geldi ha gelecek ddm ihtimal vermedim çünkü cok duzenli gelir adetim..demir icin kan vercektim dr hcg de isteyelm dedi madem gecikmis diye…ve bummm
Blackcloud Adacik13 Henüz erken muhtemelen canım, her ihtimale karşı bir kaç gün daha bekle bence. Bende iki hafta sonra test yapacağım inşAllah, tabi iki haftanın dolmasını bekleyemem yaparım, ama büyük ihtimalle testte çıkmaz.😁
Blackcloud Adacik13 Sabır canım, birazcık daha bekle dokuz gün beklemişsin zaten çoğu gitmiş azı kalmış.😁
TugceYildiz1 17112020 merhaba mesajınıza istinaden yazıyorum. Acaba siz ilişki sonrası hiç mi adet olmadınız yoksa ertesi ay mı çıktı çok zaman geçmiş üstünden kusura bakmayın