İyi akşamlar arkadaşlar, 4 aylık oğlumun yüzünde pütürleşme ve kızarıklıklar oluşmuştu geçen hafta alerji testi yapıldı ancak negatif çıktı doktorumuz testlerin kesin sonuç vermeyeceğini diyet yapmam gerektiğini söyledi bu sürede kortizonlu bir krem kullandık ve 1 hafta içinde kızarıklıklar geçti ancak 2 gündür tekrar alevlendi ve doktorumuz raporlu mamaya başlamamız gerektiğini kayı diyetle hem emzirebileceğimi söyledi hem mama hem emziren var mı aramızda acaba?