Elifyor Merhaba arkadaşlar kızım 14 aylık. Malesef dün gece saat 4 te bir ağlamayla uyandık. Ateşi ve titremesi vardı biraz da öksürük. Hemen hastaneye gittik ateşi 39.5 çıktı. Fitil verdiler doktor boğazına baktı bir şey yok dedi. İdrar tahlili yaptı o da temiz çıktı. Doktorun yanında balgam kustu öyle olunca doktor direk üst solunum yolu enfeksiyonu dedi. Bugün gün içinde de en fazla ateşi 38.1 oldu şurupla falan düşürdüm. Ve neredeyse o saatten beri toplasan en fazla 2 saat anca uyumuştur oda sürekli uyanarak. Şimdi de yatırdım uyuyor ama her yarım saate uyanıyor ağlayarak geri uykuya dalması da çok zor oluyor. Yatmadan önce şurup da verdim ateşi şimdilik yok gibi. 3 kere kusması oldu mide de hiçbir şey kalmadı. Tahminimce açlıktan da uyanıyor ama yedirsem de kusuyor ki zaten çok zor yiyor. Uyuyamadığı için onunda gerginliği var kuzumda . Ne yapacağımı şaşırdım artık. Ateşin tekrar o derece yükselmesinden çok korkuyorum. Karnını nasıl doyurabilirim onu düşünüyorum. Nasıl rahat uyur diye de düşünüyorum. Çok üzülüyorum bebeğimin böyle olmasına elimden bir şey gelmemesine. Doktor da sadece idrar tahlili yaptı kan tahlili falan yapmadı yapması gerekirdi ama değil mi. Hem morale çok ihtiyacım var hemde akıl almaya tecrübelerinize çok ihtiyacım var 😔😔 yarın polikliniğe götürcem inşallah tabi gece yine kötüleşirse direk acile
Makarna Elifyor çok çok geçmiş olsun. Allahım tez zamanda sağlığına kavuştursun, sabaha bişey kalmaz inşallah güne güzel başlarsınız 🙏 keşke hiç hastalanmasalar ama oluyor bunlar maalesef 😔 Allah beterinden korusun 🙏
Elifyor bulutparsannesi inşallah çok sağolun öyleler tabi ama işte atlatana kadar da insanın canından can gidiyor
Basulpete Umarım bu geceyi bol bol uyuyarak atlatırsınız, çok geçmiş olsun, en doğru yönlendirmeyi poliklinik yapacaktır zaten karamsarlığa kapılmayın.