@Aselbusraa Öncelikle bebeğinizin başka bir sebepten dolayı ağlamadığından emin olun eğer gaz dolayısıyla ağlıyorsa doktorunuzla görüşüp bir gaz damlası edinin, çok ağladığında banyo yaptırıp masaj yapın. Ayaklarına ve karnına hafif sıcak uygulama yapın. Bazı bebekler 3-4. Ayda gaz sancısı geçiyor bazısının 6. Aya kadar devam ediyor