Edaliprensess meltem-44 bizde 4 aylığız nokta nokta benekler oluştu doktorumuz süt - mama değdiği için tahriş olmuş dedi ama gecmiyor
meltem-44 Edaliprensess krem falan birşey önerme mi acaba yediğimiz besinlerden mi oluyor sütten tahriş
Aysglzynp46 Anne sütünden oluyor degince benim kızımın yüzünde de oluyordu hatta bir ara baya sivilceliydi 😀
Angelius 4 ay salyanın arttığı ay çok salyası akıyorsa tükürükteki asitten olabilir sık sık silin pamuklu mendille Hızlı iyileşmesi için bepanthol sensiderm sürebilirsiniz günde 1-2 kez