Dilaelif Kızım 3 aylık hiçbir mamayı sevmedi sütünde yetmediği için mama vermek zorundayım mamanın tadını değiltirmek için napabilirim başına gelen varmı
Dilek0104 Ben piyasadaki bütün mamaları denedim ve biberon da değiştirdim .esn son sma optipro ve lansinosh biberon aldı.
InancDemir20 Dilek0104 bzmkide hipp sevmiyor diye sma aldık onuda sevmedi biberon aldım yarın gelcek philips avent insallah düzelir 😣
oldugrs1 Dilek0104 benim bebeğimde mama almıyo biberonu dliyle itiyo avent aldım onuda almayı bende lansinoh almayı düşündüm ama ya bunuda tutmazsa diye tereddüt ettim sizinki tuttumu zorlanmadan