Secill Merhaba kızlar, 10aylık kızım koltuklardan tutunarak kalkmaya başladı. Ufak ufak sağa sola da gidiyor. Ev patiklerinin alt kısımları eziliyor, bu yüzden pek sağlıklı görünmüyor. İlk adım ayakkabısı öneriniz var mıdır?
Begrich Secill canım evin ne kadar sıcak oluyo bilmiyorum ama ben bebeğimi günün büyük çoğunluğunda yalınayak bırakıyorum. Yürümeyi daha çabuk öğrenmesini sağladı diye düşünüyorum. İlk adım ayakkabısını bebeğinin ayak sağlığı açısından evde giydirme derim. Ben vicco marka ilk adım ayakkabısı aldım sadece dışarda üşümesin diye giydiriyorum
kurabiyela Bende şurada bekleyeyim 1 yaşına 10 gün kaldı ve ayağı sanırım 11 cm filan kaç numara almalıyım dışarıda yürümeye çok hevesli
kurabiyela kurabiyela birde vicco herkes öneriyor fakat internetten alacağım mecbur çıkamıyoruz malesef acaba rahat olur mu ki
VelardaEdiz kurabiyela vicco iyide her modelinde kalıp farklı var deneyerek almanızı tavsiye ederim ben aldımda 19 aldım küçük geldi 20 numara oldu iade falan uğraştırdım durdum internetten aldığım için
kurabiyela VelardaEdiz kızımı bir yere götürmüyorum ki pandemi maglum işte kafama takıldı nasıl yapsam diye
VelardaEdiz kurabiyela modelime göre değişiyor darda var genişte mağazasına gitmiştim oradaki çalışan demişti bebeğinizi alıp gelirseniz daha iyi olur ayak yapısına göre bakarız diye
Secill Kızlar vicco dışarıda kullanmak için uygun sanırım, malum pandemi sebebiyle pek çıkamıyoruz… Evde ne kullanıyorsunuz?
Balpamuk23 Secill canım deri tabanlı patikler var çok güzel onlara baksana ınstagramda gördüm minihi diye bir sayfada üstelik 3 tanesi 110 lira falandı bende onlardan alcam hem evde giyer hem gittiğim yerde giydiririm zaten karda yürüyecek değil 😊
Secill Balpamuk23 şimdi baktım minihinin modellerine. Şu an kullandığımız patiğinde altıda deri fakat taban kısmı içe katlanıyor. Pek ergonomik olduğunu söyleyemeyeceğim.