Kkbraaa Kizlar 51 günlük bebegim günde 3 4 defa kakasını yapardı. 3 gündür 1 kez yapıyor. Zorlanıyor gibi. Sizlerde durum nasil , normal mi bı durum acaba
Alisasevgi Kkbraaa normali farklı her bebeğin ne yazık ki . En başından bu yana sürekli kakasını yapıyorsa sizinki normal değil bana göre.sabahları zeytinyağı verin bir çay kaşığına yakın
8karakter_ Kkbraaa canım benim yeğenim 70 günlük 7-8 günde 1 defa yapıyor ama çok sancı sıkıntı çekmiyor aile hekimi 10 güne kadar normal demiş nasıl normal olur bende anlamadım😡
Mu-Mi Kkbraaa benim bebeğim de öyle 2 aylik bir buçuk aydır bu sorunu yaşıyorum çok can sıkıcı 4 5 günde bir yapiyo daha doğrusu ben yaptırıyorum kendi çok nadir yapar
Kkbraaa Aysealprsln acaba bizim sindirim durumumuz onları etkiler mi. Ben de ihmal ettim birkaç gündür suyu az içiyorum biraz da katı beslendim onunla alakalı olabilir mi
Cappon Bizde 49 gunluguz iki haftaya kadar günde nerdeyse her bezi kakali gelirdi artık günde 1 defa görürsem şükrediyorum ve bu durum çok canımı sıkmaya başladı yavrucak ikinmaktan helak oldu resmen😭😭😭
Aysealprsln Kkbraaa ben günde 3 litre su içiyorum ama bilememdim şimdi aslında doktorum günde 3 kere yapar demişti ama zamanla büyüdükçe acaltcak bazen 2 bazen 1 olcak demişti bana
Hlytgl 17112020 benimde oyleydi ama D vitaminini değiştirdim bide baby goat zeytın yagı mama veriyorum günde bır kez hemen toparladı. Ben de cok üzülüyordum. Bebegim sıkıntı yapmıyordu fakat ben yapıyordum. 3 günde bır basladı sonra 5 e cıkardı o da zeytın yagı falan verirsem yapıyordum
Hlytgl Yani bence kesinlikle D vitamini kabız yapıyor baslarda fark edilmiyor ama sonradan yapmaya basladı. 40 50 günlükken basladı sorun
Kkbraaa Hlytgl 3 gündür bıraktım d vitaminini ondan kaynaklı olup olmadigini anlamak için ama bilemedim ben de