İyi akşamlar güzel anneler. Oğlusum 14.5 aylık. Yaklaşık 2 haftadır gece uykusu 22.30-23 arası oluyor. Durum böyle olunca sanki akşam yemegınden sonra acıkıyormus gibi hissediyorum. Öğünlerini az yiyor. Bir de biz akşam yemek olayını 6.30 da kapatıyoruz. Bugün 10 gibi mama mama diye yanıma geldi. Bende zeytın ve ekmek yedirdim. Bir arkadasım gece muhallebisi yap dedi. Sağlıklı olduğunu dusunmuyorm. Size sormak istedim. Yapıyor musunuz?