1kralice En sagliklisi nedir kizlar oneriniz?? ve kac dk biri kac dk biri, dinlenme de oluyomus galiba dogrusunu bilen yazarsa sevinirim😂
Duygucukk 1kralice ben bebeğim uyuduktan sonra sağıyorum. En gec 10 da uyuyor. Dakika tutmuyorum ne çıkarsa bahtına 😄
Nura34 1kralice ben 3 saatte bir sağıyorum manuel pompa ile 10 dk sağ göğüs 10 dk sol sağıyorum o şekilde
Duygucukk 1kralice 4 aylık kızım. göğsümde süt olduğunda 90 ml kadar çıkıyordu. Ama emdikten sonra sagdıgımda 30 felan çıkıyor:)