Kızım 8 aylık 3 ay diyet yaptım susam tavuk ve fıstığa alerjisi cıktı deri testimde sırasıyla balık yedim 3 gün bi tepki vermedi yumurta yedim 3 gün yine tepki vermedi bu şekilde açıp sonradan sıkıntı çeken oldumu lütfen yardım ederseniz çok sevinirim