KuzeyiinAnnesii Spiral takdırdım bugun takarlarken sorun olmadı ama Adet ağrısı gibi ağrım var normal midir bu Adetim bile ağrılı olmaz normalde
kubraege KuzeyiinAnnesii ben taktırmadım ama burda bi kaç kişinin postunda gördüm evet adet ağrısı ve kanama yapıyormuş bir kaç gün spiral
KuzeyiinAnnesii kubraege ya inşAllah geçer Takarken anlamadım bile Adet acısına dayanamam onun gibi bir durum var umarım geçer Adetlerim artık sancılı olucak diye bile kaygı içerisindeyim
kubraege KuzeyiinAnnesii normalde sancısız adet görüyorsan yine sancısız devam eder diye biliyorum. İlk takıldığı vakitler sancı yapıyormuş birkaç gün yani
KuzeyiinAnnesii Arvenceren allah razı olsun canım Adetimin son günüydü kanama olmadı az az var yani yarında tamamen kesilir inşAllah
Arvenceren KuzeyiinAnnesii bnm 4 günm ama çok geliyo böylede gitmek istemiyorum bitnce gtsem takrlarmi
KuzeyiinAnnesii Arvenceren takarlar canım normalde 4.5. Gün gel diyorlar benim haftasonuna denk geldiğinden bugun gittim
KuzeyiinAnnesii Ballokmalarim yok canım çatı muanesi gibi düşün onda da bişey anlamamışdım bend bunda da hiç birşey anlmadım