derinseda böyle düşünmeyin bence.. cicibebe verilebilir zaten, bence bu bir hata ya da sorun değil.. yemekleride artık yavaş yavaş çekmeden vermeye alıştırın ki alışsın sonrası daha zor olur sizin için.. ayakta sallamaya gelince bende bazen öyle uyutuyorum gündüzleri.. sürekli olmamasına dikkat edin ve onu da yavaş yavaş düzene sokup kendi kendine uyumasına alıştırabilirsiniz rahatlıkla bence.. telefona gelince de en hızlı ve en çabuk ondan vazgeçirin.. bunların hepsi düzeltilebilecek şeyler, tüm bunlara bağlı olarak yetersiz olduğunuzu düşünmenize gerek yok. ❤️❤️❤️ Annelik kutsaldır🙃✌️