Merhaba; bebeğim 2 aylık oldu. 5 ya da 10 dk emip bırakıyor. Üzerine mecburen sağdığım sütü biberonla veriyorum. Sezeryan olduğum için başta sütüm azdı böyle başladık alıştı ve devam ediyor. Şimdi pandemi diye evdeyiz ama her zaman sağmak kolay olmuyor. Bunu yaşayan ya da memede kalış süresini uzatabileceğim bir yöntem var mıdır?