Kızlar 2 yaş geceleri uyanan ve ağlayan bir oğlum ve gece 2 defa uyanan 5 aylık emen bir kızım var. 2 yaşındaki oğlum tek başına uyumaya alışık değil bizde güvenmiyoruz yapabileceklerinden korktugumuz için gece babasıyla bir odada bende bir odada kızımla uyuyorum. Ama artık eşimin çok yorulduğunu görüyorum ikisini acaba aynı odada uyutabilirmiyim. Hiç bu şekilde uyuyan varmı uykuları çok hafif değil ama biri ağlarsa diğeri uyanır die korkuyorum. Yada ne gibi bi çözüm bulabilirim fikriniz varmı ?