Rkyyksl 8 aylık oluyor galiba.benim oğlum 9 ay 25 günlük emekledi(10 aylık yani)yani sorun değil canım üzülme .emeklemeden yürüyen bi çok çocuk var.özellikle bu yüzüstü durmayı sevmeyen çocukların büyük bölümü bence geç emekliyor.oğlum gibi.(ayrıca bu forumda da çok denk geldim yüz üstü durmayı sevmiyor 8 aylık,9 aylık… hala emeklemedi vs…)hatta öyle ki ayakta kalmak ve siz elini tutunca adımlamayı emeklemeden önce yapıyorlar.